Slottsskogen, jajamen!

Drar till Slottsskogen imorgon. Tidigt! Valborgsmässoafton och allt.
Ses vi där? ;)


Halvdag, körkort och One tree hill.

Härlig dag idag!

  • Jobbade bra mellan 10-11,30 idag. Jätteskönt
  • Lisa klarade Körkortet idag. STORT GRATTIS till henne :D
  • Resten av kvällen består av One Tree Hill och gosa med Lukas!

Tack för den här dagen.
Och du Lisa, tack för idag, åter igen Grattis.
Du är bäst!


Bra marknadsföring


Nu är det ju bara så att sex säljer. Dockan som står på utsidan av matstället hade ökat mannens försäljning med 30%. Det är inte dåligt ändå vad en liten docka kan göra.

Stackars kvinna, vars man nästan fick hjärtattack av dockan som stod utanför matstället. Hahaha..

MGMT - Electric Feel (Justice Remix)


God Morgon

Nu har jag precis vaknat. Sov hos Katta och Johannes inatt.

Igår hade Sara fest för hon fyller 18 idag! Grattis vännen <3
Fick några "intressanta" diskussioner med en tjej där.... Ah, det var lite kul faktiskt :P
Annars var det roligt att träffa alla!


Finns DEFINITIVT inget bättre....

...än Musik!
Den här låten älskar jag idag, imorgon och alla andra dagar :D



Finns inget bättre!

Sool sool hela dagen :) härligt. Nu har jag suttit ute från 10 och det är fortfarande lika varmt.
64 besökare på bloggen idag, inte fel, inte fel :D
Men vad gör alla inne(?)

Fest för Sara ikväll, förfest hos mig JAAPP!

Ha en fortsatt solig dag!

Är på G

Nu börjar jag bli nöjd med designen. Bytt lite textstil och färg nu.

Nej vad fasen gör jag inne nu(?)
Måste ut i solen.

Kram

Såklart!


Köper alla mina väskor på Kårlins! ;)

Vanlig brud

Jag hade nog tänkt mig att skriva det... Men om jag tänker efter riktigt mycket så vill jag inte vara "vanlig".
Jag vill vara lite different, betyda någonting och påverka andra genom det jag gör eller sktriver.
Hoppas att jag kan kunne visa det för er!  :)

KramKram

Välkommen till min nya blogg!

Hejsan på er :) Jag håller på att designa den här bloggen nu. Men sen kör jag på och skriver!
Ni får kolla in min gamla så länge -> http://sofiebengtssons.blogg.se/?tmp=24001114


Tack