Avenged Sevenfold - Scream





Orgasm

Avenged Sevenfold is the shit :)
Kan inte leva utan dem just nu

Tvillingar - men med två olika pappor

Hur sjukt är inte detta då?
Snacka om att gå ut med att man har varit otrogen. Haha!

Tvillingar - men med två olika pappor
Tvillingar - men med två olika pappor

 

Inte klar!

Ändrat.. IGEN. men inte klar än som man kanske ser.
måste sova nu. Hej då godnatt!

Metaltown 09

Just realize:
All That Remains, Dead By April och Volbeat kommer till Metaltown i år :D.
Gütt är det!

Vill att Avenged Sevenfold ska komma med!!!

Seize the day or die regretting the time you lost




I know it's hurting you, but it's killing me

Johannes Axelsson

Johannes
Du är fasiken Alltid glad.
Spelar ingen roll om du har haft världens, och då menars jag verkligen VÄRLDENS värsta dag
men så är du hur glad som helst endå.
Du är den personen man ska gå till om man vill diskutera, det finns alltid någonting
som du vill prata om och det är roligt.
Bra livskamrat du valt Katta!
Hote-Land, det gillar vi :)


Kent - Pärlor

Tro det eller ej, men idag gillar jag Kent


 


Sagor för barnen som är som du
(Om en tunnel vid ljusets slut)
Jag är din vän och vi lär oss av varann
(Det är ett av skälen)
Ge dom ett finger och värm min hand
(I ett iskallt Ikea-land)
Du är min vän och vi lär oss av varann
(Bara ett av skälen, ett av skälen, ett av skälen, ett av skälen)

Så snurrar min jord igen
Radion spelar vår sång
Stockholm ligger öde och världen håller andan
(Vilken färg har själen)
Snurrar min jord igen...?
För allt vi drömde en gång
Allt som du gör blir till pärlor på min panna
(Vilken färg har själen, älskling)

Ge oss en chans, vi är äldre nu
(Vi ser ljuset vid tunnelns slut)
Ge oss en chans, vi kan lära av varann
(Det är ett av skälen)
Sagor för barn som är vuxna nu
(Teven står på som bakgrundsljud)
Jag är din vän och vi lär oss av varann
(Bara ett av skälen, ett av skälen)

Så snurrar min jord igen
Radion spelar vår sång
Stockholm ligger öde och världen håller andan
(Vilken färg har själen)
Snurrar min jord igen...?
För allt vi drömde en gång
Allt som du gör blir till pärlor på min panna
(Vilken färg har själen, älskling)

(Vilken färg har själen) x2

Snurrar min jord igen
Radion spelar vår sång
Stockholm ligger öde och världen håller andan
(Vilken färg har själen)
Snurrae min jord igen....?
För allt vi drömde en gång
Allt som du gör blir till pärlor på min panna
(Vilken färg har själen, älskling)

(Vilken färg har själen) x4

Änglar & Demoner Trailer

BIO nästa :)
Fredag någon?! ;D




Promoe - Svennebanan

Kan inte ogilla den längre, men fråga mig efter sommaren...


Svennebanan, svennebanan...

Tack som fan kap kun kap, koh pangan koh tao khao lak
Fuck it i phuket pingpong show, kalla folket för tjingtjonghoes
Trekant i grekland leka stekarn, bakfull redan fredag
Mallis kanarieholmarna
Mickey dee's ha barn i bollhavet
En riktig stilikon med silikon, bor i samma stad som du vill ifrån
Kvinnomisshandel solariebrännna
Fixa mat, vad fan har vi hemma
Soppatorsk och foppatofflor
Barnen nersjunkna i tv-soffor
Ordning o reda, lådvin på fredag
Kunskap från wikipedia
Tonårsgraviditet, ångesten ingen vet
Minnesluckor barn med syrran, vill alltid vara kvar i fyllan

Svennebanan, svennebanan...

Dansa bugg lyssna på carola
Manikyr permanenta håret
Återträff med högstadieklassen
Avundsjuka på överklassen och gilla kungafamiljen
Spyr utav dagen-efter-piller
Skvaller o hänt i veckan
Grannen hembränt o bläckan
Nätpoker karaoke
Man kan ju inte bara ha tråkigt
Finlandsfärja Bon Jovi-covers
Living on a prayer looptroop rockers
Raggarbilar power meet, gällivarehäng fan va fint
Fyllebråk på McDonald's, gå hem o bli rånad
Ungefär en gång måna'n
Lönehelg försök o svälj stoltheten ur en ölbutelj
En stor stark o hotshot
Hur länge har det pågått, skit i det, gonatt o sov gott

Svennebanan, svennebanan...

30 Seconds to Mars - The Kill

 

What if I wanted to break
Laugh it all off in your face
What would you do? (Oh, oh)
What if I fell to the floor
Couldn't take all this anymore
What would you do, do, do?

Come break me down
Bury me, bury me
I am finished with you

What if I wanted to fight
Beg for the rest of my life
What would you do?
You say you wanted more
What are you waiting for?
I'm not running from you (from you)

Come break me down
Bury me, bury me
I am finished with you
Look in my eyes
You're killing me, killing me
All I wanted was you

I tried to be someone else
But nothing seemed to change
I know now, this is who I really am inside.
Finally found myself
Fighting for a chance.
I know now, this is who I really am.

Ah, ah
Oh, oh
Ah, ah

Come break me down
Bury me, bury me
I am finished with you, you, you.
Look in my eyes
You're killing me, killing me
All I wanted was you

Come break me down (bury me, bury me)
Break me down (bury me, bury me)
Break me down (bury me, bury me)

(You say you wanted more)
What if I wanted to break...?
(What are you waiting for?)
Bury me, bury me
(I'm not running from you)
What if I
What if I
What if I
What if I
Bury me, bury me

<3

Lisa 19 år












Pontus Svanberg

Pontus
Du är en snäll och omtänksam person som bjuder på dig själv
jag har jättekul med dig och det känns tryggt att ha dig som vän.
Du är också en av dem som hjälpt mig genom tider som varit tuffa.
Även fast jag inte sagt eller visat det till dig.
Du är som en bror till mig.
Men vi måste sluta tjafsa och beté oss normalt.



Katarina Christensen

Katarina

Vi har hållt ihop sedan barnsben och vi har haft våra dalar, upp och ner.
Men det känns bra att umgås med dig, jag trivs i din närvaro
Det var ett tag sedan nu vi umgicks nu.
Men du ska veta att jag tycker verkligen om dig och vill inte mista dig!



Mor & Far

Nej, jag har ingenting vettigt att skriva idag.
Har inte blivit "inspererad" av någonting speciellt.

Nu ska jag ta tag i mina föräldrar och fortsätta en mysig kväll tillsammans med dem!




Puss

Missa inte

Kolla in uppdateringarna på inlägget "Vänner" i kategorin "Friends For Life"
med jämna mellanrum, så du inte tror jag missar dig ;)

Åh nej, skönhetsbovarna gör dig äldre...!

Alkohol
Medan ett par glas rött vin kan var bra för hälsan, innebär en överdriven konsumtion av alkohol att ditt immunförsvar kan bli nedsatt. Överdrivet drickande kan också orsaka hudbesvär som exempelvis psoriasis och eksem.

Lösning: Håll dig till den rekommenderade mängden alkohol och överkonsumera inte. Drick mycket vatten och drick även ett glas vätskeersättning för att återställa balansen om du varit ute och festat.


Rökning
Cigaretter är utan tvekan den största skönhetsboven av dem alla. Vare sig du är feströkare eller daglig rökare så innebär rökandet att du orsakar din hud skada. Bara ett bloss orsakar en kedjereaktion som snabbar upp kroppens åldrande.

Lösning:
Sluta rök! Är du inte redo att sluta röka? Se då till att äta mat som är rik på A-, B-, och C-vitaminer tills den dagen du gör ditt livs bästa beslut att fimpa för gott.


Solen
Att solen orsakar stora hudskador är ett välkänt faktum. För mycket solande medför att din hud åldras i förtid. Risken för hudcancer är givetvis också något man bör tänka på om man gärna slarvar med solskyddet.

Lösning: Använd en hudkräm dagligen med minst SPF 15. Om solen är stark, välj en kräm med ännu högre SPF, i synnerhet om du bränner dig lätt. Under sommarmånaderna rekommenderas minst solskyddsfaktor 30 även i Sverige.


Lisa Hansen

Lisa
Senaste bästa stunden med dig var ju endå dagen då vi glömde maten på Mcdonalds.
Allt kändes som förr då man inte brydde sig ett piss om andra utan bara körde sitt eget race.
Tycker om dig så mycket Fisen! Du har alltid funnits där.
Det är dig jag kommer till om jag vill ha smarta råd eller vill bli hörd,
du lyssnar alltid och reflekterar problem så att man förstår.
Du har hjälpt mig att skapa den personen jag är idag.
Du har följt med från början.
Hoppas att vi flyttar ihop någon dag, det hade jag inte tackat nej till.




Mitt nya ragg



Oskar "Kihlen" Linnros från Snook

Han är för snygg!

Männens tio vanligaste sexfantasier

Trekant
Att ha en extra partner i sängen och gärna en till kvinna ligger högst upp på önskelistan.

Sex - här och nu!
Att få ha sex när lusten faller på, oavsett plats eller tillfälle, finner de flesta män som en upphetsande fantasi. "Söndagsmiddag hos farmor, - Ta mig här och nu!"

Rollspel
När moralen sätter p för att ha sex med andra än ens egen partner kan hon i alla fall klä ut sig till någon annan. Enligt undersökningen tänder männen till ordentligt på en "främmande" karaktär i sängkammaren.

Sex med en främling
Om gränsen inte är lika klar som i det ovanstående exemplet är tanken på sex med en okänd kvinna extremt upphetsande.Göra det förbjudna
Att gå över gränsen och till exempel ha sex med fruns bästa väninna eller chefens fru hamnar också högt upp på fantasilistan.

Hans partner har sex med en annan man " äh...va?"
Att titta på medan äkta frun har hett sex med en annan man är också en upphetsande tanke för många, men att göra fantasin till verklighet var inte så många intresserade av. "pff, dream on biiiatch"




Godis och Jordgubbar ikväll

Drog ner till Kungsbacka med Lisa.
Käkade jordgubbar och drack bubblewater :)


Svullna fötter


Typ såhär svullna fötter har jag nu.
Har gått hela dagarna med fel skor på mig så idag gick jag och mamma och köpte tofflor till mig.
Vill inte ha crocks när jag jobbar, fula :P

Inte konstigt han är porrskådis


Tommy Gunn
Liiite 90-tals stuk på honom, men han är fan het asså.

Porrskådis, tro fan han är det. Kolla bara på honom
Raaaoow

Afasi & Filthy - 1990 Nånting



Åh, blir man glad eller vad :D

och du, bara så att du vet...

...så var jag och Fisen hemma hos Marcus och Sarah förut.
Citerar Marcus: Fick "fett go glass" Päronsplitt. 2 dgr i rad :D



Tycker verkligen om er tjejer.
Besök deras blogg med när du ändå är igång :) (klicka på namnen)


Hittat kärleken!



Dessa två väskorna är ursnygga!

Friis & Company 689:-/st

Den cognacsfärgade är min vid nästa lön! :D

Det var det bästa idag!

Lisa och jag åker McDriven vit 9-tiden idag.
Förbereder in i minsta detalj hur vi ska gå tillväga för att inte få kärrningstopp utanför de tre luckorna.
Tjejen i beställningsautomaten skickar fram oss till sista luckan där man tar emot maten och vi får betala.


Först blir det ett jädrans stohej med kort och kvitton och Lisa sitter med bläckpennan i högsta hugg.
Vi åker snabbt därifrån, koncentrerade över gas och koppling...
Lisa: Vi har inte glömt någonting nu va..?
Jag: MATEN!


Seriöst, tjejen i luckan måste blivit rätt så förvånad när hon skulle lämna över maten och fel bil står utanför luckan.

Lisa, om du hade varit själv hade du aldrig gått tillbaka in själv för att hämta den kvarglömda maten. Haha

HAHA, det var det bästa idag!

Tidig sexdebut, någon?

Enligt en amerikansk undersökning påverkar tv-tittande ungdomar till en tidig sexdebut.

Studien visar att tv och film är en stor källa för information och inspiration för unga människor, inte minst kring sex och samlevnad. (pff, sex och ''samlevnad'')

En av forskarna bakom undersökningen menar att ungdomarnas förväntingar på sex formas tidigt och därför påverkas starkt av dessa medier.

Bland annat visade studien att mindre barn, mellan sex och åtta år, som fick se tv-produktioner och filmer anpassade för en vuxen målgrupp (kallas även för porr bland oss ungdomar!) också var sexuellt aktiva tidigare i livet än kamrater som inte fick se program av den typen. (porr då alltså)


Ah alla har vi våra teorier.

Måndagar = Skola

Sitter i ett tomt klassrummed Charline nu.
Lyssnar på musik och "pluggar" inför Massage- och stresshanterings provet. Teori idag. Praktiskt nästa vecka.

Ska träffa Lisa sen tror och hoppas jag :D

Dagens horoskop


Uppdatering

Nu har jag gjort om igen :)








I'm lonely and I'm tired
I'm missing you again, oh no
Once again

Long-haired again (?)



Testade Kattas klipps i fredags. Känner inte igen mig själv när det är långt, har haft det kort ett tag.
Men man saknar det långa lite.

Kort eller Långt?

Får jag lov att presentera...

    
  
EN av det TVÅ väskorna jag vill inleda ett längre förhållande med.
Kuvertväska Friis & Company
Ursnygg!

Puccini & Daniel Ray



Handväska
Puccini 599:-



Klaffväska
Daniel Ray 189:-

Dear God


I högtalarna spelas Avenged Sevenfold och jag njuter
medan jag går igenom alla bilderna på datorn.

Nya gadden


Helgens sista dag

Humör: Rätt så seg men annars helt okej
Utseende: Rätt slapp look. Söndagar
Skönhetsprodukt: Plattång är det närmsta jag kan komma på
Plagg: Leggins, tunika yup. Inget märkvärdigt.
Accessoar: Guldigt halsband från H&M, fått av Lisa
Högtalarna: Avenged Sevenfold - A Little Piece Of Heaven
Fundering: Städning, plugg och gårdagen
Händelser: Kalas hos Morfar, träffa Katta och Lisa senare kanske
Inspiration: Musiken.


Fråga 41-50 om mig

41. Favoritfärg:

Svart tyvär, eller det är den färgen jag ofta har på mig. Annars tycker jag ljusblått och vitt är fräscht


42. Favoritcitat:

"Livet är det som pågår medan du planerar för framtiden"


43. En hemlighet jag vet:

Många :)


44. Bästa present jag fått:

Mina vänner


45. Senast köpta skiva:

Köper dem tyvär inte. Senaste nedladdade: Mustasch


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Håret när det är nyklippt


47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Resten ;P haha nej, Vet inte riktigt. Naglarna kanske. Går inte att ha långa tyvär.


48. Udda förmåga/egenskap:

jaa, bra fråga..?


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

Maowen :) Katt. Inga bekymmer


50. Vad lyssnar du på just nu?:

Här är det tyst. Men annars beror det på vilket humör jag är på.


Denna helgen

 

  • Helg och ledighet - Gott gott gott
  • Tjejerna - Ni är bäst
  • Nytatuerad - lägger upp en bild senare.








  • Snart måndag - Det negativa med helg är att der går så fort för det är snart måndag igen.
  • One of a kind - Fattar ingenting... Irriterande
  • Sena kvällar, svårt att komma upp - Ingen morgonmänniska och kommer aldrig vara.


 


Underbara människor

män i skor. Haha

Katta och Lisa


Desperate Housewives

Hinner med ett avsnitt innan jag drar på kalas hos min kusin.

Nadia på jobbet har fått mig att vilja börja kolla på OC nu med. Så kanske börjar spana in det lite med.

Kid Rock vs. Fredde Granberg


Nu skulle jag ju vara den första att informera er om att Kid Rock och Fredde Granberg var lika, nej men då är det redan någon jävel som kommit på det.
Men men, ni måste hålla med om att dem kunde varit syskon!


Heather Locklear


Heather Locklear, född 25 september 1961. Amerikansk skådespelerska.

Har varit gift med Mötley Crüe trummisen Tommy Lee,

Hur snygg är inte hon då(?) 47 år men ser inte ens ut som 30.
Så vill jag med se ut :)


Jag tror jag har blivit kär...

...I två sjuuukt snygga friis väskor. Lägger upp bilderna imorgon.

God damn!


Friis & Company



Wii, min väska :)

Bozzini



Gillar den här väskan :) Snygg till skolan/jobbet
Tycker att den är snyggast i svart.
349:- på Kårlins


USA:s första ansiktstransplantation



År 2004 blev Connie skjuten i ansiktet av sin egna man. Kulan slet bort näsa, kinder och överkäke. Under den 22 timmar långa operationen tog dem hudvävnad från en död kvinnas kropp och formade det så att det skulle passa Connies nya ansikte.

Connie fick död kvinnas ansikte

Connie fick död kvinnas ansikte

Min åsikt: Jag har alltid varit för donation, det är en jättebra grej att göra. Men jag hade själv inte velat donera. Varken organ eller som i detta fallet: hud.
Jag vill dö hel, låter väldigt vulgärt men jag vill vara hel när jag går vidare in i nästa liv. För det är så jag tror att det går till.

Är ni för eller emot donaton? Och isåfall varför/varför inte?

Fråga 31-40 om mig

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Var som helst där det finns sol. Thailand ngn gång kanske.


32. Färg på mina ögon:

Blågrå


33. Min längd:

175 cm


34. Jag tror på:

Mig själv och ödet


35. Jag spelar:

Spelar ingenting. Inte fysiskt musikalisk om man säger så :P


36. Person jag beundrar:

Pappa


37. Varför?

Många anledningar. Tycker han är en stark person med många egenskaper.
En förebild till mig i nuläget och framför allt, han är min pappa.

38. Så här bor jag:

En litet hus på 60 kvm. 2:a. Mycket trevligt men stökigt


39. Det här tänder mig:

Ömhet, humor, socialitet


40. Det här gör mig avtänd:

Allt ofräscht?


Dagens horoskop

Hälsa
En aning för litet sömn kan göra morgonen ovanligt jobbig.
Senare på eftermiddagen kommer dock energin tillbaka och allt blir som vanligt.
"Hatar morgonen"



Ekonomi
Även om din tillfälliga ekonomi nu kanske blomstrar,
så kan det vara en god idé att stoppa undan litet av pengarna för framtida behov.
"Sir, yes sir"




Stämmer väl lite sådär lagom idag känner jag.

Bäst just nu


Fråga 21-30 om mig

21. Favoritlåt just nu:

Dead and Gone - T.I. feat Justin Timberlake

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

Roligast är rast, tråkigast är idrott


23. Stjärntecken:

Skytt


24. En bok jag älskar:

"Att älska som en porrstjärna" Kanske


25. En (4) film(er) jag älskar:

Fast & The Furious, Forrest Gump, Walk the line, The Prestige


26. Tv-program jag gillar:

One tree hill, desperate housewives.


27. Favoritdoft:

Killar


28. Detta äter jag gärna:

Kyckling


29. Dricker helst:

Ah.. haha


30. Favoritgodis:

Choklad, såklart!


Fråga 11-20 om mig

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:

Snäll, social,


12. Är jag kär just nu?

Nej


13. Jag vill gifta mig:

Någon gång i framtiden, ja!


14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:

Bra fråga. Allt och ingenting... Någon nytta iaf!

15. Min käraste ägodel:

Min mobil och dator. Men vännerna såklart!


16. Något jag vill ha i present:

Sjalar :) Älskar det!

17. Detta har jag på mig just nu:

Svarta leggins, blå klänning, svart tjocktröja. Såå färgglad.


18. Favoritkläder:

Leggins


19. Favoritdjur:

Katt såklart. Sen hund.


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Låt oss säga såhär så blir det enklare. Kolla in kategorin "Musik" :)


Fråga 1-10 om mig

1. Tre namn jag lyssnar till:

Sofie, Sissi, Sis 


2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Vågar tro på mig själv


3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Är nog lite för kaxig ibland

4. Detta är jag rädd för:

Hajar, djupt vatten och att dö


5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Vännerna, musik och skratt


6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Sjunga, hålla mig från skratt när ngn ramlar eller slår sig, dansa


7. Detta tycker jag om att göra:

Umgås med vänner, lyssna på musik, vara ledig


8. Detta vill jag göra just nu:

Ut och ''ränna''


9. Bästa känslan:

Att vara omtyckt


10. Värsta känslan:

Att vakna med en helbedövad arm